Servitization

sælg mere med god service

Få hjælp til at gøre kunden mere end bare almindeligt tilfreds med dine serviceydelser

Servitization er et vigtigt element i den omstilling, som mange danske produktionsvirksomheder går igennem i disse år. I en verden med stigende konkurrence har virksomheder, som knytter serviceydelser til deres produkter, ofte et bedre udgangspunkt for at skabe værdi for kunderne og dermed styrke deres konkurrenceevne.

Det er for eksempel relevant at være i stand til systematisk at generere nye produkter. Det gælder også R&D i relation til service, så der skabes en ’Service R&D’ funktion.

Det er også en fordel at implementere systemer eller processer, så det bliver nemmere at være kunde i servicevirksomheden. Det kan være ved at anvende webplatforme, digitale og mobile løsninger, som gør det let at være kunde til det, servicevirksomheden tilbyder.

kaastrup|andersen har gennem længere tid arbejdet med undersøgelser af trends og tendenser på serviceområdet og bruger indsigterne til at skabe værdi for de virksomheder, der ønsker at styrke deres serviceforretning. Vi hjælper dig til at løfte din serviceforretning ind i fremtiden, så den skaber endnu mere værdi for både din virksomhed og dine kunder.

Vil du vide mere?

Harald Høi Andersen

Director
+45 70 27 77 19
Kontakt mig