Kundeoplevelser

En strømlinet service skaber værdi for både jer og kunden. At skabe og optimere en forretning af services er ikke lige til – slet ikke hvis forretningen har haft tradition for at fokusere sine investeringer i andre dele af virksomheden.

Servitization er et vigtigt element i den omstilling, som mange danske produktionsvirksomheder går igennem i disse år. I en verden med stigende konkurrence har virksomheder, som knytter serviceydelser til deres produkter, ofte et bedre udgangspunkt for at skabe værdi for kunderne og dermed styrke deres konkurrenceevne. 

Det er en fordel at implementere systemer og processer i takt med at serviceforretningen vokser. Det er mere omkostningseffektivt og det bliver nemmere at være kunde.  

kaastrup|andersen har gennem en årrække arbejdet intenst med at implementere og optimere workflows til understøttelse af serviceforretningen. Vi kan hjælpe dig med optimering og planlægning af servicebesøg, servicecentre til centralisering af data på produktfejl og årsag over integration af driftsdata fra produkterne hos kunden.  Vi hjælper dig til at løfte din serviceforretning ind i fremtiden, så den skaber endnu mere værdi for både din virksomhed og dine kunder. 

Du kan også få løsninger indenfor:

Kontakt os, hvis vi sammen skal se på, hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed.

Vil du vide mere?

Lars Glowienka

CSO
+45 70 27 77 19
Kontakt mig