Reducer omkostninger ved håndtering af returvarer

Få værdi ud af returvare-flowet

Er jeres returvareflow effektivt? Har I unødvendige omkostninger – økonomiske eller tidsmæssige?

Når jeres kunde står med en defekt eller forkert vare, opstår der en reklamationssag, og dermed håndteringen af en returvare. Ved en defekt vare følger ydermere en genforsendelses-opgave, der skal håndteres godt, for at sikre kundens tilfredshed og loyalitet.

Vi ser en række typiske udfordringer i forbindelse med returvare-processerne:

  • Hvor og hvordan kan kunden reklamere?
  • Hvem og hvad gør vi med returvaren?
  • Kan vi bare tage en ny fra lageret eller skal der produceres en ny?
  • Hvad hvis produktet ikke er tilgængeligt mere – har vi et erstatningsprodukt?
  • Hvem sørger for at sende en ny vare til kunden?
  • Hvor lang tid må det tage – så vi undgår, at kunden bliver utilfreds?
  • Hvordan får vi informeret kunden undervejs?
  • Har vi et system til at håndtere det?

kaastrup|andersen leverer

kaastrup|andersen leverer et optimeret workflow, integreret i jeres centrale systemer og implementeret i driften. Vi tager os af hele forløbet, fra analyse og rådgivning til implementering og idriftsættelse - i samarbejde med dig og din virksomhed, så vi sammen sikrer den bedst mulige løsning. Uanset omfang og kompleksitet kan vi hjælpe jer hurtigt og sikkert til en løsning i drift.

Hvorfor samarbejde med kaastrup|andersen?

kaastrup|andersen har arbejdet med Supply Chain i over 15 år, i en lang række store og mellemstore detail- og produktionsvirksomheder. Vores ekspertise omfatter både varetagelse af analysefase, strategisk rådgivning og sparring, design af løsning og workflow samt implementering og idriftsættelse af nye eller redesignede Supply Chain processer.

Skal du have løst returvare-problematikken?

Lars Glowienka

Director
+45 70 27 77 19
Kontakt mig