Effektiviser din salgsproces med en skræddersyet CPQ-applikation
I de fleste brancher er det et afgørende konkurrenceparameter at kunne levere et tilbud hurtigt, overskueligt og korrekt, ellers løber konkurrenten med forretningen.
Er du udfordret af, at dine sælgere laver tilbud på hver deres måde? At de laver tilbud baseret på forskellige grundlag eller tager udgangspunkt i forkerte eller ikke opdaterede stamdata? Eller at de ikke ved, hvilken dækningsgrad tilbuddet skal give? En CPQ-applikation kan afhjælpe en række udfordringer relateret til salgsprocessen for projekt- og servicevirksomheder.
En CPQ-applikation effektiviserer din salgsproces, da den automatiserer den manuelle proces med at konfigurere og prissætte et produkt. Den giver dig en forbedret præcision i tilbudsgivningen, som reducerer fejl og afvisninger, og dermed øget indtjening. Den giver dig ligeledes større fleksibilitet, da softwaren giver sælgerne mulighed for at tilbyde kunderne flere valgmuligheder og konfigurationer af produkter – det giver en større kundetilfredshed.
CPQ-applikationen trækker på data fra forskellige systemer, fx ERP, CRM og PLM. Det skaber en fælles platform for at dele information og sikrer effektivt samarbejde om konfiguration og prissætningen mellem sælgere, ingeniører og andre afdelinger.
Du kan få hjælp til:
Vi kan hjælpe dig med vendor selection processen, være din partner i implementeringsprocessen, eller udvikle funktionalitet, der passer specifikt til din virksomheds behov i Microsofts Power Apps.
Vi er klar til at tage en snak med dig om, hvordan vi kan skræddersy en CPQ-løsning ind i dit nuværende systemlandskab.