Service & support

giver din serviceforretning overskud?

God service drejer sig om, at den enkelte kunde er lidt mere end bare 'tilfreds' med serviceydelsen

Servitization er et vigtigt element i den omstilling, som mange danske produktionsvirksomheder går igennem i disse år. I en verden med stigende konkurrence har virksomheder, som knytter serviceydelser til deres produkter, ofte et bedre udgangspunkt for at skabe værdi for kunderne og dermed styrke konkurrenceevnen.

For eksempel er det relevant at blive i stand til systematisk at generere nye produkter via opdaterede forretningsprocesser, som er tilpasset den dynamik, der findes i Servicevirksomheden. Dertil kommer Servicevirksomhedens evne til at omsætte R&D i relation til Service således, at der opstår en ”Service R&D funktion.

Ligeledes er det en fordel at implementere systemer eller processer således det bliver nemmere at være kunde i Servicevirksomheden. Typisk ved anvendelse af IT, Web platform, digitale og mobile løsninger, som gør det meget let at være kunden til det som Servicevirksomheden tilbyder.

Vil du vide mere?

Harald Høi Andersen

Director
+45 70 27 77 19
Kontakt mig